Klacht Bol.com: Onbegrip van Bol.com

Klachtnummer
# 453794
Gebruiker
Rowan Hendriks
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Als Partner bij bol.com 2 pakketen verzonden naar belgie die de volgende dag geleverd moesten worden.

Bijde pakketen verzonden met DPD waarbij er 1 de volgende dag aankomt en het 2e pakket 2 dagen terwijl ze tegelijk verzonden zijn.

Vervolgens van Bol.com een slechte terugkoppeling gehad dat een pakket te laat aangekomen is terwijl dit onmacht is.

Hierover gebeld te hebben na 13 minuten in de wacht te staan door corona. (Waarschijnlijk de zelfde reden waarom mijn pakket 1 dag te laat was.)

Te horen gekregen dat het risico bij de partner ligt en de mark op mijn account hoe dan ook blijft staan, aangezien ze hoge eisen moeten stellen om '' Amazon voor te blijven ''.
Ik denk op deze manier dat je een hoop ''partners'' gaat verliezen aan amazon.

Bol verwacht van zijn klanten en partners volledig begrip voor de corona situatie maar als door corona een pakket 1 dag te laat geleverd wordt krijg je meteen een terugkoppeling en een verlaging van je scoren.

On begripvol pest gedrag zou ik het noemen.

De oplossing

De marking op het account verwijderen en meer begrip vanuit hun ''partner service''.
We betalen tenslotte hoge commissies om op bol te kunnen verkopen.

1 reactie

  1. Auteur
    Rowan Hendriks
    Datum
    1561530 is het verkoopnummer.

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen