Klacht Bol.com: Onbeschoft behandeld door partner Bol. Com

Lonneke

Ik heb bij een partner van Bol. Com genaamd Dutchretail een krabpaal besteld. Deze viel tegen en daarom retour gestuurd in de orginele doos met een envelop erop met het retourlabel. Nu stelt Dutchretail dat ik alleen een envelop met los doosje retour heb gestuurd en stuurt daarop een email met beschuldigingen dat ik dit opzettelijk zou hebben gedaan en dat ze niet gediend zijn van deze praktijken. Gewoon onbeschoft en klantonvriendelijk. Dutchretail annulleerd mijn retour zodat ik kan opdraaien voor de kosten van een product welke keurig retour is gestuurd. Ik ben al jaren klant bij Bol. Com, betaal keurig, nooit problemen en nu wordt ik zo behandeld door een Bol. Com partner. Ik ga hier dan ook niet mee akkoord en vind dat Bol. Com dit met hun partner moet oplossen en niet over de rug van een klant.

Dat mijn retour alsnog verwerkt wordt en ik niet hoef te betalen voor een product welke ik niet meer in mijn bezit heb. En dat er excuses worden gemaakt voor de manier waarop Dutchretail mij per mail ontecht beschuldigd en klantonvriendelijk aanspreekt.

Lonneke
Bol.com heeft geen oplossing aangeboden, zij verwijzen naar Dutchretail. Dutchretail heeft nog nooit van respect of service gehoord. Daar wordt he ronduit onbeschoft aangesproken. Bol.com gaat een samenwerking aan met Dutchretail, je bestel via Bol.com je product dus Bol.Com is wel zeker ook verantwoordelijk. Zo'n groot bedrijf en zulke waardeloze service. Ik zal dan ook overgaan tot juridische stappen tegen Bol.Com en Dutchretail. Ook zal ik via social media andere mensen waarschuwen.

Ook een klacht indienen over Bol.com?