Klacht Bol.com: Onder valse voorwendsels een product aanprijzen

Klachtnummer
# 334634
Gebruiker
F.L. Boele
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik bestel een product dat volgens hun site op voorraad is. Vervolgens krijg ik te horen dat het pas 8 dagen later geleverd kan worden. Na die 8 dagen krijg ik te horen dat het product vertraagd is en dat zij niet kunnen aangeven wanneer het geleverd wordt. Ik neem contact op en krijg te horen dat ze het gaan uitzoeken en binnen 3 (!!) dagen contact opnemen. Op hun site maken ze voor dit product nog steeds "reclame" dat het op voorraad is.

De oplossing

Product alsnog snel leveren en Bol.com in algemene zin aanspreken op het feit dat zij producten aanprijzen als zijnde "op voorraad" terwijl dat niet het geval is

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Dit bericht is gelezen en er wordt binnen 24 uur contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen