Opgelost door Bol.com: Ondeugdelijke turnmat . Garantie wordt niet gehonoreerd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 621911
Gebruiker
TurnmatYrsa
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Mijn dochter heeft van d'r spaargeld een airtrack gekocht. Binnen een jaar ontstaan er in de mat lengtescheuren. Dit ondanks beperkt en zorgvuldig gebruik. De mat is lek en niet meer te repareren. Dit door de aard en het aantal scheuren. Het is gaandeweg duidelijk geworden dat het geen product ondeugdelijk is en niet voldoet aan de verwachtingen. Het gaat veel verder dan een te repareren lek als gevolg van normaal gebruik .
Helaas het defect net buiten garantietermijn aangemeld. Klantenservice van bol.com verwijst voor garantie door naar verkoper. Deze (FFshop24) wijst garantie af. Bol.com geeft aan niets meer te kunnen betekenen omdat verkoper garantie afwijst. FFshop24 zelf is niet rechtstreeks bereikbaar. Wij zitten nu met een onbruikbaar product en met twee bedrijven die beide geen verantwoordelijkheid willen nemen voor de door hen geleverde ondeugdelijk product. Ik maar vooral mijn dochter houdt een heel slecht gevoel over aan deze gang van zaken.

Gewenste oplossing

De schade zorgvuldig beoordelen en vaststellen dat het geen schade is die is ontstaan door toedoen van gebruik maar dat er sprake is van een ondeugdelijk product. Op basis van deze vaststelling overgaan tot vervanging danwel vergoeding van het product.
Geboden oplossing
Tegoedbon ter hoogte van het aankoopgedrag aangeboden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

4 reacties

  1. Auteur
    TurnmatYrsa
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J. Venekamp,

    Je krijgt nog een positief berichtje van ons.

    Fijne dag nog,
    Tony van bol.com

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen