Klacht Bol.com: onduidelijke vervaldatum cadeaukaart

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 407715
Gebruiker
Jos-Cadeau-loos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een paar jaar geleden heb ik voor mijn verjaardag een bol.com cadeaubon gehad. Te samen met een aantal andere bonnen wilde ik
ik een aankoop doen bij Bol. Tot mijn verbazing was de bon niet meer geldig.

Hierna uiteraard direct gezocht naar de vervaldatum van de bon. Deze staat niet op de bon zelf, via een aantal pagina's blijkt dat ze op een aantal dagen verlopen zijn.

net als andere niet iets aan te merken op de klantenservice ze hebben een snelle reacties en aardige vriendelijke medewerkers. Helaas wordt ik hier niet verder geholpen en krijg ik te horen dat de bon niet meer geldig is en ze verder niks meer voor mij kunnen betekenen.

WEL ben ik zeer te gesteld over de weergave van de geldigheid en de duur van deze!


De oplossing

Cadeaubon heractiveren, zodat ik als nog mijn aankoop kan voortzetten.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jos-Cadeau-loos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Waarbij ze enkele klachten te gemoed komen houden ze hier lekker strak vast. Ik zal de volgende keer de aankoop bon van de cadeaubon vragen dan weet ik wanneer de verloop datum is!.. Te triest maar bol heeft met deze activiteiten wel gratis geld! Of ja ten kosten van klanten tevredenheid.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?