Klacht Bol.com: onflexibele en ecologisch slechte garantieafwikkeling

J.M. Bouyeure

Ik heb via bol.com een workmate gekocht waarvan binnen twee maanden een draaihendel afbrak. Dat viel binnen de garantie, melddde Bol. Echter werd mij gevraagd de complete workmate terug te sturen, een object van 12 kilo waarvan ik geen verpakking meer had. Het ging om een kunststof onderdeel van 30 gram dat in een verpakking van 6 x 6 x 4 cm paste en dat ze mij ook gewoon zouden kunnen toesturen.
Het is een onderdeel dat bij de levering van de nieuwe workmate ook los in de doos meegeleverd werd en door de koper zelf gemonteerd moest worden.

Het bedrijf (bol.com dan wel Black+Decker) zou mij een vervangend onderdeel moeten toesturen voor het defecte onderdeel.
Bol.com is helemaal niet ingegaan op de essentie van mijn klacht: het onnodig heen en weer vervoeren van een grote zware workmate, waar het probleem ook had kunnen worden opgelost door met de post een klein onderdeeltje toe te sturen. Heel slecht, dit.

Bol.com
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?