Klacht Bol.com: onflexibele en ecologisch slechte garantieafwikkeling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 603626
Gebruiker
J.M. Bouyeure
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb via bol.com een workmate gekocht waarvan binnen twee maanden een draaihendel afbrak. Dat viel binnen de garantie, melddde Bol. Echter werd mij gevraagd de complete workmate terug te sturen, een object van 12 kilo waarvan ik geen verpakking meer had. Het ging om een kunststof onderdeel van 30 gram dat in een verpakking van 6 x 6 x 4 cm paste en dat ze mij ook gewoon zouden kunnen toesturen.
Het is een onderdeel dat bij de levering van de nieuwe workmate ook los in de doos meegeleverd werd en door de koper zelf gemonteerd moest worden.

Gewenste oplossing

Het bedrijf (bol.com dan wel Black+Decker) zou mij een vervangend onderdeel moeten toesturen voor het defecte onderdeel.
Geboden oplossing
Bol.com is helemaal niet ingegaan op de essentie van mijn klacht: het onnodig heen en weer vervoeren van een grote zware workmate, waar het probleem ook had kunnen worden opgelost door met de post een klein onderdeeltje toe te sturen. Heel slecht, dit.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen