Klacht Bol.com: Ongeldigheid cadeaukaart - bol.com discrimineert

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 355257
Gebruiker
Ilse
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Begin januari heb ik een klacht ingelegd via klachtenkompas omdat bol.com mijn verlopen cadeaubon (net 3 weken vervallen) niet wilde vergoeden. Kreeg NEE op mijn bordje.

Tot mijn verbazing zie ik nu op klachtenkompas dat er hier verschillende soortgelijke klachten opstaan, maar dat er verschillende wel opgelost zijn. De consumenten hebben het tegoed wel terug gekregen.

Waarom wordt de ene persoon anders behandeld dan de andere?

De oplossing

Het tegoed a E 70,- terugstorten

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    De ene situatie is anders dan de andere en cadeaubonnen worden in principe niet opgewaardeerd als ze zijn verlopen.

    Met vriendelijke groet,

    bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ilse
Datum
Uiteindelijke oplossing Geen oplossing. Makkelijk geld verdienen zo voor bol.com. Maar helaas voor bol.com, Ik wilde een nieuwe I-Phone kopen, maar die haal ik nu ergens anders. Vind after sales service namelijk heel belangrijk en hier laat bol.com duidelijk steken vallen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry