Opgelost door Bol.com: Ongeloof en zeer boos

sad Opgelost
j.n.J. Verver

Voor afgelopen pasen is de nog geen jaar oude wasmachine stuk. Tot heden is het niet gemaakt en geen vervanging. Monteur heeft electronica en de trommel mee genomen maar kom t niet rerug en zegt afspraken af.
We worden van het kastje naar de muur gestuurd. En Nanda van klantenservice geeft aan dat het heel vervelend is . Maar verder doet ze niets. Als ik aan geef het wel gezien te hebben met bol com en niets meer koop zegt ze " jammer dan"
Ongelooflijk dit. Schandalig en onfatsoenlijk. Zowel om iemand een paar weken zonder wasmachine te laten zitten als afzeggingen monteurs en gedrag mevrouw klantenservice.

Een nieuwe of op zijn minst vervangende machine vanaf dag 1 of 2

Bol.com
    Beste j.n.J. Verver,

Dat dit voor u een heel lastige situatie is, begrijp ik maar al te goed. Op basis van uw bericht heb ik uw gegevens teruggevonden. Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Vriendelijke groet,

Charlotte van bol.com

j.n.J. Verver
Inmiddels is de klacht opgelost na ruim drie weken zonder werkende wasmachine. Bol com verwees weer door naar de reparateur van Siemens die wederom in gebreke bleef. Ook na een tweede keer bellen verwees men door naar de reparateur die wederom in gebreke bleef. Veel spullen bij Bol.com gekocht naar tevredenheid. Maar heb geleerd voor grotere uitgaven zoals een wasmachine de volgende keer bij de plaatselijke winkelier te kopen voor alleen al de service.

Ook een klacht indienen over Bol.com?