Klacht Bol.com: Onjuist

Klachtnummer
# 446430
Gebruiker
Matthewneve
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedenavond, ik heb op 19 mei een bestelling geplaatst voor aan anova precision cooker en een dvd van Shirley Valentine. Jullie claimen aan te geven dat als er iets voor 22.00 besteld word dat dat de volgende dag in huis is. Ik heb vernomen dat dit via DHL gaat en zij laten normaal gesproken een brief in de bus om te laten weten of zij zijn geweest. Dit is niet het geval. Ik wacht op deze precision cooker omdat ik deze nodig heb voor mijn werk.
Ik ben hierdoor ontevreden over de service. Ik heb de klantenservice gebeld en er word mij €5,- cadeau aangeboden. Dit is niet wat ik wil.
De service die jullie menen te geven is niet van juiste orde.
Graag hoor ik SNEL van jullie hoe we dit op kunnen lossen.

Mvg

Matthew neve

De oplossing

Direct geleverd worden ( ook Hemelvaart )
Adres
Sloterweg 179
1171CM
BADHOEVEDORP

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen