Klacht Bol.com: Onjuiste afhandeling klacht garantie bij onveilig product en reactie van of namens Directie Bol.com.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 385066
Gebruiker
B.J. Kiefte
Datum
4 reacties

Details

De klacht

1. Rexel Promax REX823 papierversnipperaar op 26-11-2018 gekocht.
2. Op 4 juli 2019 e-mail van Bol.com Klantenservice gekregen, dat artikel onveilig. Verwezen naar Esselte zijnde de leverancier van Rexel aan Bol.com.
3. Van Esselte vergelijkbare Rexel papierversnipperaar ontvangen.
4. Aan klantenservice Bol.com gevraagd om faktuur van de nieuwe versnipperaar en om volledige garantie van twee jaar, omdat het apparaat vanaf de aankoopdatum onveilig was.
5. Antwoord van Bol.com in chatgesprek geen garantie.
6. Email aan Bol.com op 13 juli 2019 met dezelfde vraag over de garantie'
7. Email van Bol.com op 19-7-2019 dat er geen volledige garantie gegeven kan worden en dat er geen factuur wordt gezonden. Slechts garantie tot twee jaar na aankoop van het eerste onveilige artikel. Volgens mij heeft Bol.com geen info over nieuwe apparaat.
8. Op 2 augustus 2019 brief aan Directie Bol.com geschreven met verzoek om volledige wettelijke garantie van twee jaar op nieuwe artikel, omdat artikel vanaf de aankoopdatum onveilig was.
9. Geen reactie van (de directie van) Bol.com ontvangen.

De oplossing

1. Factuur van Bol.com;
2. Twee jaar garantie van af 11 juli 2019.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste B.J. Kiefte,

    Dank voor je bericht! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    B.J. Kiefte
    Datum
    Ok. Ik hoor wel van u.

    Mvg Ben
  3. Auteur
    B.J. Kiefte
    Datum
    Het is van de kant van Bol.com stil gebleven ondanks de toezegging erop terug te komen.
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste B.J. Kiefte,

    Zojuist heeft mijn collega je een e-mail verstuurd met meer informatie. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B.J. Kiefte
Datum
Uiteindelijke oplossing
Garantie door de importeur c.q. leverancier en niet door Bol.com, waar de onveilige papiervernietiger is gekocht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?