Opgelost door Bol.com: onjuiste informatieverstrekking over produkt en weigering artikel terug te nemen.

C. Schaap

De produktinformatie van bol.com bleek onjuist: de cover past niet om de ipad1 itt to wat de advertentie aangeeft.
Gebeld op de 14de dag van aankoop met bol.com voor retournering. Was geen probleem en moest daarvoor naar hun website. De dag erna bleek de zichttermijn verlopen. Bol.com heeft een 30 dagen termijn, maar niet voor verkoop voor andere bedrijven.Daarvoor geldt een 14dagen termijn. Dit wordt nergens vermeld, niet op de website, niet op de faktuur/leveringsbon en ook niet in het telefoongesprek de dag ervoor(dus nog binnen de termijn).
Bol.com heeft onjuiste info verstrekt en wil hiervoor niets ondernemen. Schuilt zich achter verlopen zichttermijn. Dit doet ook de verkopende partij: ABCstore!
Ik wordt dus van het kastje naar de muur gestuurd. Maar wil mijn produkt waar ik niets mee kan terugsturen! tot nu toe geeft niemand toe en zit ik met iets waar ik niets aan heb. Help!!!

Ik wil de cover terugsturen en mijn geld terug.
Tevens wil ik dat de retourvoorwaarden op de website van bol.com aangepast worden. Zodat duidelijk zichtbaar wordt voor welke artikelen 30 dagen zichttermijn is en voor welke artikelen slechts 14 dagen.
Ook wil ik dat de informatie voor de cover herzien wordt: dus aangepast naar de Ipads 2,3 en 4 (maar NIET voor 1)
De informatie was onjuist en daardoor zit ik met een artikel waar ik niets aan heb.
De argumentatie dat retourneren niet meer kan omdat de zichttermijn overschreden is, is mijns inziens niet van toepassing. Het gaat hier om misleidende en onjuiste artikelinformatie en dus moet het artikel teruggenomen worden. Ongeacht de zichttermijn. Tevens heb ik binnen de termijn hierover melding gemaakt en heeft men niet aangegeven dat de afhandeling na deze dag niet gerealiseerd zou kunnen worden.
De website geeft geen heldere informatie en de faktuurbon ook niet...

Bol.com
    Geachte mevrouw,We hebben uw melding in behandeling genomen en nemen zo snel mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Bol.com, Webcare team
    Bol.com
    Geachte mevrouw,Zojuist is er telefonisch contact met u geweest over een oplossing.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    C. Schaap
    Fijn dat Bol.Com zo snel reageerde en het probleem volledig heeft willen oplossen! Cover mag retour, geld komt terug en hopelijk wordt de website over de zichttermijn en informatie over het product aangepast..