Opgelost door Bol.com: Online verkoper verdwenen (DNT commerce products)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 437590
Gebruiker
Lucy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn vriendinnen hebben via bol.com een ereader besteld van deze verkoper. De ereader is kapot gegaan binnen de garantietermijn van 6 maanden. Echter is deze verkoper niet te contacteren (reageert niet op email, telefoon wordt door een mevrouw opgenomen die niet met DNT commerce products te maken heeft). Wat kan ik nu doen?

De oplossing

- Ik wil dat het bedrijf mijn pogingen tot contact opnemen beantwoordt.
- Ik wil dat mijn ereader die binnen de garantietermijn stuk is gegaan wordt vergoed in de vorm van een reparatie, nieuw product, of geld.

1 reactie

  1. Auteur
    Lucy
    Datum
    Bedankt voor de reactie van bol.com. Echter heb ik nog geen contact met de verkoper en is er geen oplossing voor het probleem.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lucy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bol.com heeft aangeboden op te draaien voor de kosten. Bedankt bol.com!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen