Klacht Bol.com: Onmogelijk om AirMiles in te wissel

sad Niet opgelost
U2Edge

Tijdelijk kun je geen Air Miles inwisselen

Dat is de communicatie op de website! In een eerdere zgn. opgeloste klacht zou men deze tekst aanpassen. Dit is oneerlijke communicatie van bol.com zonder ook maar op voorhand de klanten hierover in te lichten dat ze geen Airmiles meer accepteren.

Fatsoenlijke en eerlijke communicatie van bol.com

Bol.com
    Beste U2Edge,

Bedankt voor je bericht! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com
    Bol.com
    Beste U2Edge,

Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd. Bij deze sluit ik dit bericht.

Sheriva van Bol.com

U2Edge
Nog steeds zie ik dit op de airmiles pagina van bol.com: Tijdelijk kun je geen Air Miles inwisselen Wegens onvoorziene omstandigheden is het dit jaar helaas niet mogelijk om AirMiles in te wisselen bij bol.com. Het is nog niet bekend wanneer dit weer kan. Onze excuses voor het ongemak. AirMiles zijn nog wel in te wisselen bij andere organisaties. Het gaat mij om de regel : Wegens onvoorziene omstandigheden is het dit jaar helaas niet mogelijk om AirMiles in te wisselen bij bol.com. Het is nog niet bekend wanneer dit weer kan. 'Wegens onvoorziene omstandigheden' en ' Het is nog niet bekend wanneer dit weer kan; Dat is onduidelijke communicatie en ook oneerlijke communicatie. Ik zou als oplossing verwachten dat de pagina https://www.bol.com/nl/m/airmiles-informatie-pagina/ duidelijke en eerlijke communicatie bevat. De klanten worden nu in het ongewisse gelaten.

Ook een klacht indienen over Bol.com?