Klacht Bol.com: Onmogelijk om AirMiles in te wissel

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 353354
Gebruiker
U2Edge
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tijdelijk kun je geen Air Miles inwisselen
Wegens onvoorziene omstandigheden is het dit jaar helaas niet mogelijk om AirMiles in te wisselen bij bol.com. Het is nog niet bekend wanneer dit weer kan. Onze excuses voor het ongemak. AirMiles zijn nog wel in te wisselen bij andere organisaties.

Dat is de communicatie op de website! In een eerdere zgn. opgeloste klacht zou men deze tekst aanpassen. Dit is oneerlijke communicatie van bol.com zonder ook maar op voorhand de klanten hierover in te lichten dat ze geen Airmiles meer accepteren.

De oplossing

Fatsoenlijke en eerlijke communicatie van bol.com

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste U2Edge,

    Bedankt voor je bericht! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste U2Edge,

    Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd. Bij deze sluit ik dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
U2Edge
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds zie ik dit op de airmiles pagina van bol.com: Tijdelijk kun je geen Air Miles inwisselen Wegens onvoorziene omstandigheden is het dit jaar helaas niet mogelijk om AirMiles in te wisselen bij bol.com. Het is nog niet bekend wanneer dit weer kan. Onze excuses voor het ongemak. AirMiles zijn nog wel in te wisselen bij andere organisaties. Het gaat mij om de regel : Wegens onvoorziene omstandigheden is het dit jaar helaas niet mogelijk om AirMiles in te wisselen bij bol.com. Het is nog niet bekend wanneer dit weer kan. 'Wegens onvoorziene omstandigheden' en ' Het is nog niet bekend wanneer dit weer kan; Dat is onduidelijke communicatie en ook oneerlijke communicatie. Ik zou als oplossing verwachten dat de pagina https://www.bol.com/nl/m/airmiles-informatie-pagina/ duidelijke en eerlijke communicatie bevat. De klanten worden nu in het ongewisse gelaten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen