Klacht Bol.com: onrechtmatige annuleren van verkocht artikel.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 458664
Gebruiker
W.J. van der Blonk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb gisteren een product besteld bij bol.com. deze is direct online betaald. daarna kreeg ik een bevestings email van bol.com met de melding "bedankt voor u bestelling...."

een paar uur later kreeg ik een eenzijdige annulering van bol.com met de reden dat bol.com problemen heeft met een partner.

Ik vindt dit niet kunnen. als iet gekocht en betaald, kan er niet eenzijdig geannuleerd worden als bol.com problemen heeft met hun partner.

De oplossing

als nog het artikel uitleveren.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste W.J. van der Blonk,

    De klantenservice neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.

    Groet,
    Tim van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.J. van der Blonk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing aangeboden!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen