Klacht Bol.com: Onterecht betaald

Maria#71

Op 9 januari heb ik geprobeerd om 2 keer hetzelfde artikel te bestellen. De eerste bestelling ging goed. Bij de tweede bestelling bleek het artikel niet meer leverbaar echter ik kon wel betalen per creditcard. Ik heb betaald voor een bestelling die helemaal niet bestaat. Volgens Bol.com staat er een reservering op mijn creditcard voor deze bestelling. Dit is niet juist. Allebei de bedragen zijn transacties = betalingen. Betalingen verdwijnen echt niet van je rekening ongeacht of het bank- of creditcardrekening is. Die onzin proberen ze me wel wijs te maken.

Geld terugstorten

Bol.com
    Beste klant,

Dit bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Jolanda van bol.com

Maria#71
Na 8 uur bellen, mailen en chatten gaat Bol.com contact met me opnemen ? Dat is de oplossing van de klacht ? Al 8 dagen heb ik contact met Bol.com over een bestelling die niet bestaat maar wel is betaald. Heb geduld.... dit bedrag wordt binnen 5 werkdagen teruggestort. Dus NIET. Bol.com zei gisteren dat de betaling een reservering was. Dit zou uiterlijk 6 FEBRUARI vanzelf van mijn creditcard verdwijnen. Er stond inderdaad een reservering op mijn creditcard van Bol.com maar dit betrof een andere bestelling van een andere datum met een ander bestelnummer en een ander bedrag. Als Bol.com het geld niet terugstort verdwijnt enkel mijn geld in hun zak. Na 8 uur bellen, mailen, chatten en allerhande bewijzen opsturen is de klacht nu opgelost omdat ze voor de zoveelste keer contact met me op gaan nemen ? Daar was ik gisteravond al van op de hoogte.

Ook een klacht indienen over Bol.com?