Klacht Bol.com: Onterechte aanmaningen voor boom die allang retour is gestuurd

Klachtnummer
# 418845
Gebruiker
Rosanne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg steeds aanmaningen van een kerstboom die ik op 24-11-2019 al retour heb gestuurd. Ik heb eind december nog mailcontact gehad met bol hierover. Zij konden zien dat ik de boom inderdaad retour heb gestuurd en zouden het oplossen. Inmiddels wordt er gedreigd met een incassobureau en blokkades. Dit is onterecht en ben er helemaal klaar mee. Van de week weer een mail gestuurd en geen reactie meer gehad.

De oplossing

Stoppen met de aanmaningen en dreiging om een incassobureau in te schakelen. Ze moeten zelf even hun werk gaan doen ipv onterechte aanmaningen sturen. En compensatie voor deze slechte service.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen