Klacht Bol.com: Onterechte annulering bestelling. Bij navraag enkel antwoord 'ik kan niets voor je doen'

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 517152
Gebruiker
vetjo1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onterechte annulering bestelling. Op 2-2 heb ik een 10TB WD Elements voor 109 euro besteld en betaald. Prijs was een hele scherpe, maar duidelijk een fout. Opslag gaat met regelmaat voor scherpe prijzen weg en op dat moment was eenzelfde aanbieding bij Amazon actief. Achteraf helaas heb ik voor Bol gekozen omdat ik dat normaliter een prettiger webshop vindt. Ditmaal ben ik echter teleurgesteld: Bij navraag bij de klantenservice kreeg ik een verhaal dat het artikel er 'helemaal' verkeerd op stond, veel gegevens niet klopten en het daarom helemaal opnieuw op de site was gezet. Maar het enige verschil dat ik kan constateren bij het 'nieuwe' product is de prijs.

De oplossing

Alsnog de schijf leveren tegen aangeboden prijs.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vetjo1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zelfde kluitje als ik had. Er wordt gesproken over een kennelijke fout, maar omdat dezelfde schijf bij Amazon voor dezelfde prijs stond, wel geleverd is en er regelmatig stuntkortingen zijn op opslag is dit m.i. geen kennelijke fout. Ik stap dus maar over naar Amazon voor dit soort bestellingen..
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen