Klacht Bol.com: Onterechte annulering bestelling. Bij navraag enkel antwoord 'ik kan niets voor je doen'

vetjo1

Onterechte annulering bestelling. Op 2-2 heb ik een 10TB WD Elements voor 109 euro besteld en betaald. Prijs was een hele scherpe, maar duidelijk een fout. Opslag gaat met regelmaat voor scherpe prijzen weg en op dat moment was eenzelfde aanbieding bij Amazon actief. Achteraf helaas heb ik voor Bol gekozen omdat ik dat normaliter een prettiger webshop vindt. Ditmaal ben ik echter teleurgesteld: Bij navraag bij de klantenservice kreeg ik een verhaal dat het artikel er 'helemaal' verkeerd op stond, veel gegevens niet klopten en het daarom helemaal opnieuw op de site was gezet. Maar het enige verschil dat ik kan constateren bij het 'nieuwe' product is de prijs.

Alsnog de schijf leveren tegen aangeboden prijs.

vetjo1
Zelfde kluitje als ik had. Er wordt gesproken over een kennelijke fout, maar omdat dezelfde schijf bij Amazon voor dezelfde prijs stond, wel geleverd is en er regelmatig stuntkortingen zijn op opslag is dit m.i. geen kennelijke fout. Ik stap dus maar over naar Amazon voor dit soort bestellingen..

Ook een klacht indienen over Bol.com?