Opgelost door Bol.com: onterechte annulering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 128730
Gebruiker
RG
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb gisteren, 14 september een besteklling gedaan die de volgende dag bezorgd zou worden. de bestelling is per mail bevestigd, evenals de bezorging de volgende dag. Echter een halve dag later kwam een mail dat de bestelling door bol.com werd geanuleerd. De afdeling operations (David) gaf per mail aan dat de oorzaak een technische fout bij bol.com was en nodigde mij uit de bestelling opnieuw te doen. Echter nu is de prijs van de producten 20 euro meer. Dus door een technische fout bij bol.com ben ik 20 euro meer kwijt voor dezelfde producten?? no way!

De oplossing

de geplaatste bestelling, door bol.com, zoals door henzelf aangegeven onterecht geanuleerd voor de prijs van 14 september. Zonder de 20 euro verhoging

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bol.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    RG
    Datum
    Bol.com heeft de klacht perfect opgelost. Bestelling is alsnog akkoord voor de eerste prijs, dus geen verhoging

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RG
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?