Klacht Bol.com: Onterechte melding betalingsachterstand op mijn adres.

BoosopBol

Mijn bestelling bij Bol.com werd geannuleerd. Klantenservice reageert 26 juni: 'De reden dat de bestelling is geannuleerd, is dat er een betalingsachterstand op jouw adres
is. ' Ik had echter nog nooit eerder bij hen besteld en woon al tientallen jaren alleen op dit adres. Nooit een rekening van Bol.com gehad. Veel gebeld en gemaild met klantenservice, maar krijg geen duidelijkheid. Op 2 juli reageert Bol: 'Bedankt voor je geduld! Ik begrijp dat je contact hebt gehad met de bol.com klantenservice
over het achteraf betalen. Helaas is dit niet mogelijk. Dit komt omdat er een
betalingsachterstand is op het adres zelf. Dit komt mogelijk door voorgaande klanten.'
Welke klanten op mijn adres hebben ze het over??

Duidelijkheid op papier ondertekend door Bol.com/Dat ik geen incassoproblemen heb/krijg op mijn adres en/of persoon. Wie zijn die zogenaamde klanten op mijn adres? Wat is die zogenaamde betalingsachterstand?

Bol.com
    Beste meneer Bakkenes,

Ik zie dat er op 2 juli 2017 een e-mail naar u is gestuurd. Dit antwoord is leidend. U kunt dus gewoon blijven bestellen, alleen dient u de bestelling af te ronden door te betalen met iDeal.

Mocht er verder nog iets zijn, dan kunt u reageren op de laatst verzonden e-mail.

Ik wens u nog een fijne dag verder.

Groet,
    Imro
    bol.com

BoosopBol
Ik mag niet achteraf betalen omdat op mijn adres een betalingsachterstand zou zijn. Ik heb echter geen betalingsachterstand bij Bol en er is geen betalingsachterstand op mijn adres. Het is een schande dat dit door Bol niet uit de wereld geholpen wordt.

Ook een klacht indienen over Bol.com?