Opgelost door Bol.com: Ontevreden

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 454272
Gebruiker
Zondagavond#14juni
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geplaats en betaald maar niet geleverd..

De oplossing

Mijn producten alsnog leveren

2 reacties

  1. Auteur
    Zondagavond#14juni
    Datum
    Dit is het bewijs. De artikelen zitten nog in het mandje. Ik heb geen artikel nr voor u omdat ze nog in het mandje zitten. Maar betaald heb ik ze wel al. Zie bijlage

  2. Auteur
    Zondagavond#14juni
    Datum
    Mijn artikelen zitten in mijn mandje dan heeft u gelijk het artikelnr ik kan dit nergens vinden. Mijn klantnummer heb ik ook gezocht. Kan ik ook nergens vinden. Kijk even bij mijn bijlage. Misschien heeft U hier iets aan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zondagavond#14juni
Datum
Uiteindelijke oplossing
De communicatie liep niet. Heb gelukkig nu mijn geld. Maar heel vervelend wat een gedoe.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen