Klacht Bol.com: Ontfadsoenlijk naar klanten

Fambrys

2 dagen geleden bestelling geplaats en zoals bekent *voor bepaald uur besteld morgen in huis* niet dus. Bestelling zou 22 september in huis zijn. Gisteren gebeld want ook bij track en trace code was er nog niks ontvangen. Ze gaven als advies een dagje te wachten zo gezegd zo gedaan weer als status bij postnl nog niks ontvangen. Bol.com weer gebeld. Nogal een arrogante vent aan de lijn. Uit gelegd wat de situatie was (ook postnl gebeld) nou ze gaan een onderzoek starten dit duurt 4 dagen daarna pas gaan ze kijken naar mogelijke oplossing. Dus ik vroeg hem mijn geld terug het was een cadeau wel zo leuk dat ik hem optijd kan geven. Maar daar deden ze niet aan minimaal 5 dagen en zal sturen ze een update via de mail. Nu snap ik wel dat het niet altijd perfect kan gaan maar op het moment paket niet aangekomen is bij de bezorger kan je moeilijk alle vrachtwagens opentrekken. Stuur gewoon het geld terug op zodat ik een nieuw kan bestellen en morgen als nog binnen heb.

Liefst zo snel mogelijk mijn bedrag terug zodat ik elder bestelling kan plaatsen

Ook een klacht indienen over Bol.com?