Klacht Bol.com: onverklaarbare prijsstijging product

Klachtnummer
# 54276
Gebruiker
Didier13
Datum
2 reacties

Details

De klacht

overweeg een simlockvrije Samsung Galaxy S4 te kopen met cash back van Samsung; Samsung geeft aan met welke retailer je dan in zee kunt gaan, waaronder bol.com.
D.d. 16/03/2014 naar de prijs gekeken, in verhouding tot andere aanbieder een redelijke prijs.
Denk ach, bestel de telefoon morgen wel, wil ik vandaag bestellen is de prijs verhoogd van € 399,-- tot haast € 460,--.
Bedrijf daarop aangesproken , komt er een kul verhaal waarvan mijn hond geen brood lust

De oplossing

aanschaffen voor € 399,-- via Money Miljonair

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer,U bent eerder door ons geinformeerd over het prijs van dit artikel.Met vriendelike groet,
    Bol.com Webcare team
  2. Auteur
    Didier13
    Datum
    gewoon absurd om te vernemen hoe men met je klacht omgaat en er inhoudelijk niet op in gaat.

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen