Opgelost door Bol.com: Onvriendelijke, brutale klantenservice medewerker

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 403746
Gebruiker
Boekenliefhebber
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb twee pakjes al kado’tje bij een vriendin laten bezorgen. Ik heb bol.com Betaald voor de inpakservice. De pakjes zijn keurig op tijd bezorgd. Echter niet ingepakt en ook zonder briefje dat ik erbij had geschreven. Toen ik hierover contact opnam met de klantenservice chat werd ik zeer brutaal en kortaf te woord gestaan. Al binnen 1 reactie ging het mis en bleek ik een lastige klant te zijn voor de dame van de klantenservice. De rollen leken totaal omgedraaid. Daarbij krijg ik de kosten die gemaakt zijn voor de extra service (die dus niet geleverd is) alleen terug in de vorm van een tegoedbon.

Gewenste oplossing

De kosten terugbetalen en een normaal en oprecht excuus zou op zijn minst op zijn plaats zijn.
Geboden oplossing
Oprecht vriendelijk te woord gestaan. Medewerker zal worden aangesproken. Terugbetaling kosten wordt geregeld.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Boekenliefhebber,

    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen