Opgelost door Bol.com: Onvriendelijke, brutale klantenservice medewerker

Boekenliefhebber

Ik heb twee pakjes al kado’tje bij een vriendin laten bezorgen. Ik heb bol.com Betaald voor de inpakservice. De pakjes zijn keurig op tijd bezorgd. Echter niet ingepakt en ook zonder briefje dat ik erbij had geschreven. Toen ik hierover contact opnam met de klantenservice chat werd ik zeer brutaal en kortaf te woord gestaan. Al binnen 1 reactie ging het mis en bleek ik een lastige klant te zijn voor de dame van de klantenservice. De rollen leken totaal omgedraaid. Daarbij krijg ik de kosten die gemaakt zijn voor de extra service (die dus niet geleverd is) alleen terug in de vorm van een tegoedbon.

De kosten terugbetalen en een normaal en oprecht excuus zou op zijn minst op zijn plaats zijn.
Oprecht vriendelijk te woord gestaan. Medewerker zal worden aangesproken. Terugbetaling kosten wordt geregeld.

Bol.com
    Beste Boekenliefhebber,

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik je bericht.

Sheriva van Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?