Klacht Bol.com: Op klachtenkompas verwijderd Bol.com haar reactie nadat de klager daarop reageerde.
Details
Klacht
Bol.com begint steeds meer achterbaks te handelen. Twee maal reageerde ik hier op de reactie van Bol.com aan de hand van mijn klacht. Beide reacties zijn heden niet meer aanwezig. Hierdoor worden mijn reacties een beetje nietszeggend. Dat zal ook wel de bedoeling zijn.Bestelnummer: 2524193010, Aankoopdatum: 04 september 2019.
Gewenste oplossing
Bol.com moet niet achterbaks maar openbaar haar reacties doen op Klachtenkompas en deze daar openbaar laten staan. Dat dit niet gebeurd verduidelijkt de huidige werkwijze van Bol.com. Zie ook overige reacties op klachtenkompas die deze werkwijze duidelijk zichtbaar maken.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.