Klacht Bol.com: Op mijn adres zit een blokkade van een vorige bewoner

# 198476
Bot

Omdat er een blokkade op mijn adres zit (met dank aan een vorige bewoner), blijk ik niet te kunnen bestellen op Bol.com. Mijn bestellingen worden direct geannuleerd. Laten bezorgen op een ander adresblijkt ook niet mogelijk. Ik heb dit meerdere malen aangekaart bij Bol.com, maar ze doen hier niets aan.

Blokkade op mijn adres opheffen.

Hoi Henk,

Graag kijk ik even met je mee naar de situatie. Helaas kan ik op de naam " Henk Bot" geen account vinden in ons systeem. Zou je mij je accountnummer of een oud bestelnummer door kunnen geven?

Groet, Didi van bol.com
    Bijvoorbeeld order 4052776740
    Bol.com
    Dankjewel voor het doorgeven van een bestelnummer. Volgens mijn gegevens heb je onlangs een geslaagde bestelling geplaatst. Heb je nog vragen, laat het me weten dan wordt er contact met je opgenomen.

Jolanda bol.com
    Bot
    Probleem niet opgelost. Nog steeds een blokkade op mijn account.
    Beste Henk,

Er is meerdere malen uitgelegd waarom je niet bij ons kunt bestellen.

Roos van bol.com
    Bot
    Klacht is niet opgelost. Bol.com doet ook geen poging om het probleem op te lossen. Ik kan niet bestellen vanwege een eerdere bewoner op mijn woonadres. Het zou voor Bol.com een kleine handeling zijn om die blokkade er af te halen, maar dat wordt geweigerd.

Bot

Ook een klacht indienen over Bol.com?