Klacht Bol.com: Op mijn adres zit een blokkade van een vorige bewoner

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 198476
Gebruiker
Bot
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Omdat er een blokkade op mijn adres zit (met dank aan een vorige bewoner), blijk ik niet te kunnen bestellen op Bol.com. Mijn bestellingen worden direct geannuleerd. Laten bezorgen op een ander adresblijkt ook niet mogelijk. Ik heb dit meerdere malen aangekaart bij Bol.com, maar ze doen hier niets aan.

De oplossing

Blokkade op mijn adres opheffen.

6 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hoi Henk,

    Graag kijk ik even met je mee naar de situatie. Helaas kan ik op de naam " Henk Bot" geen account vinden in ons systeem. Zou je mij je accountnummer of een oud bestelnummer door kunnen geven?

    Groet, Didi van bol.com
  2. Auteur
    Bot
    Datum
    Bijvoorbeeld order 4052776740
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dankjewel voor het doorgeven van een bestelnummer. Volgens mijn gegevens heb je onlangs een geslaagde bestelling geplaatst. Heb je nog vragen, laat het me weten dan wordt er contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda bol.com
  4. Auteur
    Bot
    Datum
    Probleem niet opgelost. Nog steeds een blokkade op mijn account.
  5. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Henk,

    Er is meerdere malen uitgelegd waarom je niet bij ons kunt bestellen.

    Met vriendelijke groet,
    Roos van bol.com
  6. Auteur
    Bot
    Datum
    Klacht is niet opgelost. Bol.com doet ook geen poging om het probleem op te lossen. Ik kan niet bestellen vanwege een eerdere bewoner op mijn woonadres. Het zou voor Bol.com een kleine handeling zijn om die blokkade er af te halen, maar dat wordt geweigerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bot
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen