Klacht Bol.com: OPGELICHT DOOR BOL.COM!

Diango

Ongelofelijk! Ik zal mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Diango Stegeman van Diamtelecom.com ik probeer net als vele andere ondernemers opzoek te gaan naar manieren om te groeien in mijn branche. Een samenwerking met bol.com leek mij daarvoor ideaal. Deze samenwerking zou mij wel veel tijd gaan kosten, omdat ik al de producten die op mijn website staan uiteindelijk ook op bol.com zal moeten plaatsen, maar ik was bereid om die tijd te investeren. Dit omdat ik verwacht een goede samenwerking en een leuke winst eruit te halen. Ik heb deels van mijn producten op bol.com gezet middels een feed systeem van onze geweldige partner: Channable. Nadat ik circa 400 producten had geplaatst. Werd zomaar ineens binnen 2 dagen besloten per mail na zeggen van Bol.com: per direct mijn verkoop account gesloten. U kunt zich voorstellen dat dit mij en mijn partner Channable behoorlijk veel uren tijd aan werk heeft gekost om een feedbestand op te bouwen voor Bol.com. Over deze manier van handelen vanuit bol.com ben ik daarom ook totaal niet te spreken. Het is ronduit onbeschoft en onbehoorlijk om een partner die jaren lang samen werkt met Bol.com per direct te verwijderen door ene Sophie die haar dag niet heeft. Na opheldering te hebben gevraagd, kwamen ze met een excuus over de EAN nummers die niet bij de producten hoorde, terwijl ik Sophie van de Partner prestatie management allang heb aangegeven dat wij combinatie producten maken van Apple artikelen, dit omdat dit voordeliger is voor onze klanten. Zo hoeven zij niet elke keer losse Apple producten te bestellen op onze website of via Bol.com. Gewoon efficient gedacht dus! Bol.com zag dit als: Jullie houden je niet aan de voorwaarden dus jullie mogen meteen wegwezen van ons platform. Zo gaan ze niet alleen met mij om maar kennelijk ook met meerdere ondernemers. Vervolgens was ik even 3 minuten aan Googlen op het web of er meerdere ondernemers zijn die keihard gedupeerd worden door bol.com? En toen vond ik al snel dit duidelijke artikel: https://www.mkbexposure.nl/2018/01/zakelijk-verkopen-op-bol-com-heel-wat-addertjes-onder-het-gras/ ook zie je in dit Artikel: https://www.klacht.nl/faillet-dankzij-bol-com/ dat de desbetreffende mevrouw: Sophie van de afdeling Partner Prestatie Management zelfs voor een faillissement heeft gezorgd!!!!!! Vervolgens heb ik het geprobeerd hoger op te zoeken bij de leiding gevende van Sophie, dat is meneer: Bern, Hij geeft per telefoon aan dat wij een nieuwe kans krijgen om de combinatie pakke

Ons verkoop account weer activeren en zijn excuses aanbied voor de manier waarop ze naar ons hebben gecommuniceerd.

Bol.com
    Beste Diango,

Dank voor je bericht! De desbetreffende afdeling neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com
    Diango
    Update:

Bol.com belooft contact met ons op te nemen, tot op heden meer dan een week na de klacht hebben wij nog niks van ze gehoord.

Diango Stegeman
    CEO Diamtelecom.com

Bol.com
    Beste Diango,

Graag wil ik je verwijzen naar onze laatst gestuurde e-mail. Wij blijven bij ons antwoord. Bij deze sluit ik je bericht

Sheriva van Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?