Opgelost door Bol.com: Opgelicht door bol.com

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 491095
Gebruiker
GoedeAardappel#33
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben via bol.com een bestelling geplaatst voor een artikel. Tijdens de bestelperiode hebben we 2 cadeaubonnen ingevoerd, op elke normale website gaat die dan af van je bestelbedrag.

We hebben de bestelling afgerond en gekozen voor betalen achteraf, wat we vaker doen.

En nu zijn de bonnen, niet gebruikt als deel betaling op de bestelling, met als gevolg.

1. We moeten het totale bedrag nog betalen.
2. Op onze account staat een groot bedrag aan cadeaubonnen die we niet snel gaan uitgeven.

Dit zonder duidelijke melding in de interface.

De klantenservice gebeld, maar die kan dit blijkbaar niet oplossen. Blijkbaar is het onmogelijk om achteraf cadeaubonnen te gebruiken. Vanuit mijn perceptie is dat gewoon mogelijk, dus moet die een kwestie zijn van niet willen (beleid).

Nu word ik gedwongen om nog meer te bestellen bij bol om de cadeaubonnen op te maken.

De oplossing

Ik wil dat de cadeaubonnen alsnog van de factuur worden afgetrokken en niet ongebruikt in mijn account staan.

1 reactie

  1. Auteur
    GoedeAardappel#33
    Datum
    Graag hoor ik van jullie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GoedeAardappel#33
Datum
Uiteindelijke oplossing
De tegoedbon is alsnog van het aankoop bedrag gehaald. Ook al was aangegeven in eerder contact dat dit onmogelijk was.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen