Opgelost door Bol.com: Opgelicht door bol.com

content Opgelost
GoedeAardappel#33

Wij hebben via bol.com een bestelling geplaatst voor een artikel. Tijdens de bestelperiode hebben we 2 cadeaubonnen ingevoerd, op elke normale website gaat die dan af van je bestelbedrag.

We hebben de bestelling afgerond en gekozen voor betalen achteraf, wat we vaker doen.

En nu zijn de bonnen, niet gebruikt als deel betaling op de bestelling, met als gevolg.

1. We moeten het totale bedrag nog betalen.
2. Op onze account staat een groot bedrag aan cadeaubonnen die we niet snel gaan uitgeven.

Dit zonder duidelijke melding in de interface.

De klantenservice gebeld, maar die kan dit blijkbaar niet oplossen. Blijkbaar is het onmogelijk om achteraf cadeaubonnen te gebruiken. Vanuit mijn perceptie is dat gewoon mogelijk, dus moet die een kwestie zijn van niet willen (beleid).

Nu word ik gedwongen om nog meer te bestellen bij bol om de cadeaubonnen op te maken.

Ik wil dat de cadeaubonnen alsnog van de factuur worden afgetrokken en niet ongebruikt in mijn account staan.

GoedeAardappel#33
    Graag hoor ik van jullie

GoedeAardappel#33
De tegoedbon is alsnog van het aankoop bedrag gehaald. Ook al was aangegeven in eerder contact dat dit onmogelijk was.

Ook een klacht indienen over Bol.com?