Klacht Bol.com: Opgelicht door een Bol.com partner

IlhamG

Ik heb een duur nespresso apparaat aangeschaft bia bol.com. Deze is defect aan mij geleverd door een partner van bol.com. Op 1 knop na deed het apparaat helemaal niets. De bol.com partner kwam met de oplossing het apparaat te ontluchten. Dit staat niet in de instructies en heb il dan ook niet gedaan, ik heb dat dan ook gemeld aam de verkoper. De volgende dag heb ik het apparaat retour gedaan. Vervolgens krijg ik bericht van de partnerverkoper dat ik het apparaat im slechte staat terug heb gestuurd en hij het retour niet zal accepteren. Dit is een leugen, ik heb het apparaat geretourneerd zoals ik het heb ontvangen op het gebruik van 3 cupjes na. Nadat ik in volle emotie contavt heb gehad met hol werd mij verzekerd dat ik mijn geld terug zou kriigen en de afdeling bemiddeling deze zaak gaat oppakken. Ik zou dan binnen 2 dagen bericht krijgen. Je raad het al, geen bericht. Vervolgens krijg ik weer een mail van de verkoper dat zij het apparaat hebben ontlucht en het naar behoren werkt, en dat ze het apparaat mijn kant op gaan sturen. Ik weer contact opgenomen met bol (5x contact vanuit mijn kant). Om vervolgens van de KS van bol te horen dat de afdeling bemiddeling de verkoper gelijk geeft en ik het apparaat moet accepteren. Dit is niet te geloven en onacceptabel en heel erg onrechtvaardig. Ik koop wekelijks op Bol, heb zelfs een select account en was altijd zeer tevreden. Ik ben daarom ook zeer teleurgesteld in de klantenservice.

Ik wil mijn geld terug en ik wil dat de verkoper sancties krijgt opgelegd
Geen oplossing

Bol.com
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?