Klacht Bol.com: oplichting

# 119163
mk

Beste mensen
Naar aanleiding van een brief van accoun+or d.d. 14-07-2015 met referentienummer 7813414 en factuurnummer 9001-8484504000018 meld ik u dat ik GEEN pakket bij bol.com heb besteld en ook GEEN pakket heb ontvangen. Mevrouw Sharlaine Schuif (aan wie de rekening is gericht) ken ik niet en woont niet op de Nansenplaats 101.
Als Bol.com de gemeentelijke basisadministratie GBA) had geraadpleegd of alsnog raadpleegt, dan konden ze zelf zien dat er geen mevrouw Sharlaine Schuif op het adres Nansenplaats 101 woont. Bol.com stuurt blijkbaar pakketten naar adressen toe a) zonder dat deze voorafgaand zijn betaald en b) zonder dat bol.com controleert via de GBA of betrokken persoon daadwerkelijk op dat adres woont. Bol.com is in mijn optiek onzorgvuldig en neemt hiermee bewust het risico dat zij opgelicht wordt. En nu stuurt bol.com een incassobureau naar de Nansenplaats 101 waar iemand woont die er niets mee te maken heeft!

a) mevrouw Sharlaine Schuif blokkeren in alle bestelsystemen
b) de incasso opdracht aan accoun+or stopzetten / intrekken
c) voortaan geen pakketen meer toesturen zonder dat deze betaald zijn

Bol.com
    Beste heer,

Ik zie in ons systeem dat je hierover al eerder contact hebt gehad met ons. Wij hebben je op 29 juni 2015 daarover een e-mail gestuurd. Ik raad je aan om de instructies in die e-mail te volgen en samen met het uittreksel GBA naar ons incassobureau te gaan.

Groeten,
    Priscilla van bol.com
    mk
    Beste Priscilla,

Je moet de zaak niet omdraaien! Bol.com stuurt paketten zonder dat ze betaald zijn. Jullie hebben dus een fout gemaakt.

Nu moet ik allemaal dingen gaan doen (uittreksel GBA, aangifte bij politie), terwijl ik er niets mee te maken heb. Dit hadden jullie kunnen weten als je mijn adres in het GBA voorafgaand had geraadpleegd.

Je schuift het probleem in mijn schoenen. Ga zelf aangifte doen bij de politie. Jullie zijn de gedupeerden, omdat jullie zo onzorgvuldig handelen.

Ook een klacht indienen over Bol.com?