Opgelost door Bol.com: Oplichting Happyou via Bol.com

gusie124

Ik heb een bestelling geplaatst bij een derde partij via Bol.com: Happyou en maar voor de helft ontvangen: een beamer, een scherm en een tas. Ik heb alleen de beamer ontvangen.
De verkoper is een oplichter want die heeft beloofd het product na te sturen en doet dit gewoon niet.
Bol.com geeft aan de verkoper te benaderen, maar de verkoper reageert niet of met een lege email. Verder doet Bol.com niets. Ze geven mij geen geld terug, of gedeeltelijk terug.
Ik heb een waardebon van 10 euro gekregen voor de moeite. Maar dit dekt de kosten die ik heb gemaakt niet.

Zowel Bol.com als de verkoper nemen mij niet serieus.
Ik ben erg boos en wil het geld terug, zeker van het scherm en de tas.
Kan de verkoper Happyou hier zomaar mee wegkomen via Bol.com.
Schandalig dat niemand bij Bol.com mijn klacht serieus neemt!

Er zou een intern onderzoek naar deze verkoper komen, omdat ik niet de enige zou zijn die door dat bedrijf wordt opgelicht:dat is niet gebeurd!!!

Ik wil de beamer niet retourneren, want die vind ik goed!!! Dus een andere oplossing!

N. Grool

Ik wil gedeeltelijk mijn geld terug: van het scherm en de tas die niet geleverd zijn.
Ik wil dat Bol.com mij serieus neemt en mij niet de hele tijd naar de verkoper verwijst die niets doet!
Ik wil dat Bol.com zijn plicht doet!
Ik word opgelicht
Deze medewerker was vriendelijk, adequaat en heeft een goede en keurige oplossing geboden en ik ben tevreden. Wel jammer dat hiervoor een klacht nodig was en het niet eerder op deze manier opgelost werd. Maar het is opgelost.

Bol.com
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Bol.com
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?