Klacht Bol.com: oplichting misleidend in kortingen geven bij Bol.com met black friday

# 282081
Lijs

Ik wilde bij Bol.com een AEG droger T8DEE86S A+++ prijs 749,- euro kopen op black friday. Deze droger stond vandaag als 22% korting op blackfriday en was dus nu 699,00 euro. Maar de gewone verkoopprijs was ineens van 749,00 naar 899,00 euro is geworden. Terwijl de dag ervoor 749,00 (prijs bij alle andere bedrijven rond deze prijs liggen). Nu lijkt het dat ze 164,78 korting geven maar eigenlijk is het een 50 euro korting van de normale prijs. Dit is zooo misleidend en niet netjes. Als je 22% korting geeft is de AEG droger nu eigenlijk 584,22 euro. Zo als het hoort. Ik voel me zeer misleid en ik vind dit gewoon oplichting. schandalig. Hier heb ik Bol.com telefonisch gebeld en het antwoord was:"Hier kunnen wij niets aan doen dat de prijs ineens verhoogt word". Niet eens een excuses.Geen enkele medewerking. De vertrouwen in dit bedrijf is in een klap weg.

Ik wil nu de 22% korting op de AEG droger T8DEE86S A+++ van 749,00 nu dus voor 584,22 euro. Zoals het hoort. En geen misleidende acties meer bij Bol.com.

Beste klant,

Uw bericht is gelezen en er zal zo snel mogelijk contact met u worden opgenomen.

Lijs
    Goede morgen
    Ik ben daar zeer blij mee om te horen dat jullie er mee bezig zijn.
    Vriendelijke groet
    Claire Lijs
    Beste Eric,

Na aanleiding van het contact dat je hebt gehad met mijn collega Mina zal ik dit bericht sluiten. Mocht je nog vragen hebben kun je deze altijd via de mail aan haar stellen. Ze helpt je graag verder.

Beste Eric,

Milly van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?