Klacht Bol.com: opwaarderen verlopen cadeaubon

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 403102
Gebruiker
L.L.F. Werkhoven
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Helaas is mijn Bol.com cadeaukaart 5 maanden verlopen, na contact met de klantenservice via email van Bol is mijn verzoek tot evt. opwaarderen toch afgewezen.
Vorig jaar toevallig hetzelfde aan de hand gehad en toen was er totaal geen probleem!
En dat terwijl ik al 10 jaar een goede klant ben.

Met vriendelijke groet,

Jan Werkhoven

De oplossing

Graag zou ik zijn dat mijn verlopen cadeaukaart alsnog actief gemaakt wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste L.L.F. Werkhoven,

    Vanaf aankoopdatum is de cadeaukaart drie jaar geldig. Dit staat vermeld op de achterzijde van het karton waar de cadeaukaart op is geplakt. Ook staat er op de cadeaukaart een verwijzing naar de voorwaarden. Bij de voorwaarden heb je een saldochecker en een geldigheidschecker. Wij kunnen je helaas niet tegemoet komen.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L.L.F. Werkhoven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden, regels zijn regels zegt Bol.com Ik heb er op gewezen dat toen Bol vorige maand 2 x dezelfde fout maakte er begrip voor wordt gevraagd aan de consument. Nu vraagt de consument begrip voor een vergissing en dan geeft Bol.com niet thuis. ik neem ze dit zeer kwalijk en neem afscheid van dit bedrijf waar ik 10 jaar!!!!! als trouwe en tevreden klant mijn online aankopen heb gedaan. Bol slaar hier de plank echt mis, maar gelukkig hebben we nog Cool Blue en Amazon etc.etc. Met vriendelijke groet, Jan Werkhoven
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?