Klacht Bol.com: Ovenglas bijna in mijn gezicht ontploft.

Anoniem

Ik heb een tijdje geleden een electro oven/fornuis bij bol.com aangeschaft. Ik heb de oven aangezet om te voorverwarmen. Na 5 minuten deed ik de overdeur open. Het binnenste glas van de oven ontplofte. Ik heb mijn hoofd net op tijd naar achter gehaald. Daarna heb ik contact opgenomen met bol.com , omdat ik een levensgevaarlijke oven thuis heb liggen. Ik kreeg als reactie uit “coulance “ zullen we het bedrijf een nieuwe glas naar je toe laten sturen. Het valt niet in het garantie. Ik ben nog nooit zo slecht geholpen. Ik krijg een levensgevaarlijke oven afgeleverd en daarna krijg ik uit “coulance” een nieuw glas. Er is geen monteur langs geweest om te kijken. Hoe kan je zo met je klanten omgaan.

Ik wil dat mijn klacht serieus genomen wordt. Ik wil mijn geld terug voor de oven zodat ik een nieuwe kan aanschaffen en me niet meer onveilig voel in mijn huis .

Bol.com
    Beste Anoniem,

Bedankt voor je bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com
    Bol.com
    Beste Anoniem,

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik je bericht.

Sheriva van Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?