Klacht Bol.com: Ovenglas bijna in mijn gezicht ontploft.

Klachtnummer
# 403581
Gebruiker
Anoniem
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb een tijdje geleden een electro oven/fornuis bij bol.com aangeschaft. Ik heb de oven aangezet om te voorverwarmen. Na 5 minuten deed ik de overdeur open. Het binnenste glas van de oven ontplofte. Ik heb mijn hoofd net op tijd naar achter gehaald. Daarna heb ik contact opgenomen met bol.com , omdat ik een levensgevaarlijke oven thuis heb liggen. Ik kreeg als reactie uit “coulance “ zullen we het bedrijf een nieuwe glas naar je toe laten sturen. Het valt niet in het garantie. Ik ben nog nooit zo slecht geholpen. Ik krijg een levensgevaarlijke oven afgeleverd en daarna krijg ik uit “coulance” een nieuw glas. Er is geen monteur langs geweest om te kijken. Hoe kan je zo met je klanten omgaan.

Gewenste oplossing

Ik wil dat mijn klacht serieus genomen wordt. Ik wil mijn geld terug voor de oven zodat ik een nieuwe kan aanschaffen en me niet meer onveilig voel in mijn huis .

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Anoniem,

    Bedankt voor je bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Anoniem,

    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen