Opgelost door Bol.com: Overschrijding reparatietermijn van 15 werkdagen en aankoopbedrag niet terugbetalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 403031
Gebruiker
Rose999
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 18 november jl zond ik onze Nintendo Switch ter reparatie naar de reparatieservice van Bol.com.

Daarbij heb ik duidelijk aangegeven dat er twee problemen waren met het apparaat: een probleem met de switchhouder en een probleem met de joy cons.

Op 22 oktober werd de ontvangst van het apparaat door de reparatieservice bevestigd.

Op 7 november ontving ik de Nintendo Switch retour. Tot mijn grote verbazing zag ik op de reparatiebon dat er maar een probleem was opgelost en dat er met het andere probleem helemaal niets was gedaan.

Ik heb dan ook gelijk contact met bol.com opgenomen en zei gaven aan dat ik het apparaat dan maar weer opnieuw zou moeten aanbieden en dat er dan weer een nieuwe reparatietermijn van 15 werkdagen in zou gaan.

Het is echter niet mijn fout dat de twee defecten niet in een reparatieronde zijn opgelost en mijn reparatie opdracht NIET goed is gelezen.

Bol.com probeert nu onder hun eigen voorwaarden uit te komen, dwz bij overschrijding van een maximale reparatietermijn van 15 werkdagen vindt er terugbetaling van het aankoopbedrag plaats.

Telefonisch werd mij keer op keer meegedeeld dat dit was doorgegeven aan een andere afdeling en er naar een oplossing zou worden gezocht.

Na meer dan een week aan het lijntje te zijn gehouden, en dagelijks bellen (iedere medewerker die ik sprak gaf mij gelijk in het feit dat deze afhandeling niet normaal was), kreeg ik een bericht dat ik het apparaat toch echt weer opnieuw moet aanbieden.

Er werd gezegd “dat het in 95 % van de gevallen goed gaat. Jammer dat u dan net bij die 5 % hoort waarbij het mis gaat” .

Dus Bol.com hoeft zich dan niet aan de voorwaarden te houden?
Ik ga hier niet mee akkoord !!


De oplossing

Dat het bedrijf zich bij een reparatie houdt aan hun maximale reparatietermijn van 15 werkdagen en conform eigen voorwaarden het aankoopbedrag moet terugbetalen.

4 reacties

  1. Auteur
    Rose999
    Datum
    Op 18 november jl zond ik onze Nintendo Switch ter reparatie naar de reparatieservice van Bol.com, moet natuurlijk zijn op 18 oktober jl.
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Rose999,

    Wij hebben je bericht gelezen. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Rose999,

    Gisteren hebben wij contact met elkaar gehad. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Rose999,

    Gisteren hebben wij contact met elkaar gehad. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rose999
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wij hebben het aankoopbedrag terugontvangen . Inmiddels hebben wij een nieuwe Nintendo Switch bij Bol.com besteld. Bedankt voor de afhandeling!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?