Opgelost door Bol.com: Pakket kwijt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 638847
Gebruiker
Charissa Zwik
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb een product besteld en vervolgens is die niet geleverd en is die nergens te bekenen. Enige wat je hoort is dat gebeurt wel vaker wacht nog 2 dagen en vervolgens krijg je het zelfde verhaal. Totaal niet klantvriendelijk en heb het idee dat de mensen die de telefoon beantwoorden niet weten wat ze moeten zeggen. Zeer ontevreden over de service en klantenservice.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk mijn product ontvangen
Geboden oplossing
Goede compensatie en klantvriendelijk. Sommigen van die klantenservice kunnen daar iets van leren.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen