Klacht Bol.com: Pakket kwijt geraakt door Kiala verzendservice

Bendaoudj

Op 5-1-2013 heb op Kiala punt Albert Heijn te brugstraat in Sittard 3 pakketten retour verstuurd. Tot op heden blijft de track&trace dit weergeven:
05-01-2014 19:52
Het Pakket is ingeleverd in het Kiala Punt en zal naar het sorteercentrum van Kiala verzonden worden.

Na herhaaldelijk contact te hebben opgenomen met AH is beloofd om het pakket retour te versturen. Deze waren namelijk in de verkeerde kast terecht gekomen.

Tot op heden nog steeds geen retourbevestiging van bol.com en wanneer ik contact opneem met de klantenservice word mij gevraagd geduld te hebben. Ik wil gewoon weten waar de pakketten zijn en ik wil mijn geld zsm terug. Start aub een onderzoek!

Ik wil mijn geld retour. Ik heb de retour procedure opgevolgd door een retourvraag in te dienen en pakket gebracht naar de Kiala punt en ben in bezig van de track&trace.

Bol.com
    Geacht heer/mevrouw,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en nemen zo snel mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Bol.com, Webcare Team
    Bendaoudj
    Bol.com jullie zouden vandaag contact met mij opnemen. Dat hadden jullie mij toegezegd tijdens onze telefoon gesprek. Ik heb vervolgens jullie maar weer gebeld en je raad het al, nog steeds weet niemand van Bol.com waar mijn pakketten zich bevinden. Ik vind het een hele slechte zaak Bol.com, zo ga je toch niet met klanten om. Ik hoop echt dat jullie mijn klacht serieus nemen. Ik word er nu langzamerhand moe van. In afwachting op jullie antwoord. Mvg, J Bendaoud