Opgelost door Bol.com: pakket niet aangekomen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 38190
Gebruiker
tulp
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 18-09-2013 vanuit Den Haag een fitnessset besteld. Volgens bestelstatus op 19-09-2013 door post.nl in de postbus gedaan. Op 21-10-2013 pakket nog steeds niet bij ontvanger. Het antwoord van uw klantenservice was( navraag bij een collega omdat zij niet wist hoe te handelen) dat het pakketje door post.nl is verzonden en bol.com er niets meer aan doet omdat zij niet meer verantwoordelijk zijn, Ik moest maar een rondje bellen. Nadat ik boos werd vanwege zoveel onbenul en het afpoeierantwoord werd de haak erop gegooid.
Ik heb een koop/contract met bol.com afgesloten en niet met post.nl dus bol.com is en blijft altijd verantwoordelijk waar het pakket ook mag zijn.
Dit is dit jaar de 2e keer buiten de staking van post.nl om dat er iets mis is met een pakket.

De oplossing

Heel simpel geld terug.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte mevrouw Wissink,Wij begrijpen dat u niet tevreden bent met onze website. Onze excuses hiervoor.We hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij nemen hierover zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,bol.com Webcare
  2. Auteur
    tulp
    Datum
    Op 22 oktober heeft bol.com na een prima telefonisch contact toegezegd dat de zaak naar tevredenheid afgehandeld zal worden.
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte mevrouw Wissink,Het is fijn om te horen dat we via ons telefonisch contact tot een gezamelijke oplossing hebben kunnen komen.Met vriendelijke groet,
    Sebastiaan van bol.com
  4. Auteur
    tulp
    Datum
    Terugboeking ontvangen. Bedankt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tulp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen