Opgelost door Bol.com: pakket niet aangekomen

tulp

Op 18-09-2013 vanuit Den Haag een fitnessset besteld. Volgens bestelstatus op 19-09-2013 door post.nl in de postbus gedaan. Op 21-10-2013 pakket nog steeds niet bij ontvanger. Het antwoord van uw klantenservice was( navraag bij een collega omdat zij niet wist hoe te handelen) dat het pakketje door post.nl is verzonden en bol.com er niets meer aan doet omdat zij niet meer verantwoordelijk zijn, Ik moest maar een rondje bellen. Nadat ik boos werd vanwege zoveel onbenul en het afpoeierantwoord werd de haak erop gegooid.
Ik heb een koop/contract met bol.com afgesloten en niet met post.nl dus bol.com is en blijft altijd verantwoordelijk waar het pakket ook mag zijn.
Dit is dit jaar de 2e keer buiten de staking van post.nl om dat er iets mis is met een pakket.

Heel simpel geld terug.

Bol.com
    Geachte mevrouw Wissink,Wij begrijpen dat u niet tevreden bent met onze website. Onze excuses hiervoor.We hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij nemen hierover zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,bol.com Webcare
    tulp
    Op 22 oktober heeft bol.com na een prima telefonisch contact toegezegd dat de zaak naar tevredenheid afgehandeld zal worden.
    Bol.com
    Geachte mevrouw Wissink,Het is fijn om te horen dat we via ons telefonisch contact tot een gezamelijke oplossing hebben kunnen komen.Met vriendelijke groet,
    Sebastiaan van bol.com
    Terugboeking ontvangen. Bedankt

tulp

Ook een klacht indienen over Bol.com?