Klacht Bol.com: Pakketje bij bruen bezorgt

Klachtnummer
# 190901
Gebruiker
Gerrit
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een bestelling voor mij van Bol.com is omdat ik niet thuis was bij de buren bezorgt door Post nl.
Ik heb geen goed contact met mijn buren en wil dus niet dat pakketjes bij de buren worden bezorgt. nu is er discussie wie het moet ophalen, want ik zelf ga dat niet doen.
Post nl wijst naar Bol.com en anders om.
wie weet wie in z'n recht staat?

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste F Boot,

    Bedankt voor je melding. We hebben je gegevens kunnen vinden in ons systeem en er neemt zo spoedig mogelijk iemand contact met je op.

    Groet, Roos van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Fred,

    Wij hebben elkaar net gesproken.

    Deze ingediende klacht sluit ik nu.

    Succes met alles en bedankt voor je openheid.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen