Opgelost door Bol.com: Pakketje nooit aan huis aangeboden ,bezorger te lui om uit te stappen

content Opgelost
Peter van Houwelingen

Op 27-09-2021 is mijn pakketje niet bij mij aangeboden ,bezorger had geen zin om uittestappen en naar boven te lopen om het pakketje aftegeven ,hij stuurde liever bericht niet thuis, helaas heb ik alles gevolgd vanaf de overzijde , mijn vrouw was speciaal thuis gebleven.
Gemeld bij Bol.com ,gemeld bij Vonroc ,en een klacht ingediend bij DPD , hiervan wel excuses maar het pakketje nog steeds niet bezorgd op mijn adres.
Het pakketje is afgegeven bij Pickup Parcelshop ,maar die hebben het niet bezorgd .
Ik verwacht van Bol.com dat bestelde artikel aangeboden worden op het aangegeven adres , te lui om uit te stappen en maar gelijk een bericht niet thuis versturen vond bezorger makkelijker.
Nog steeds is het pakket niet bezorgd en ook het aankoopbedrag € 24,95 is niet teruggestort ,als je niet thuis bent moet je het pakketje ophalen ,maar mijn vrouw was thuis en het pakketje is niet aangeboden omdat de chauffeur te lui was om uit te stappen , wat een bezorgdienst heeft uw partner ,maar Bol.com is hiervoor verantwoordelijk.
Ik kocht regelmatig bij Bol.com ,maar nu niet meer ,slechte bezorging ,slechte afhandeling melding dat het pakketje niet bezorgd is , nog steeds niets terug ontvangen.
Uw service is helaas slecht zo blijkt ,het pakketje is allang retour gestuurd door Pickup Parcelship ,mijn reacties zijn bekend ,van Vonroc en DPD excuses ontvangen maar het pakketje niet alsnog bezorgd ,Bol.com geen reactie
Hoor ik nu weer niets ,deel ik mijn ervaring op sociale media ,het feit dat ik dit nog niet heb gedaan is dat ik altijd met plezier bij u gewinkeld heb ,met toen wel goede bezorging.
Triest dat er nu zo,n slechte ( bezorg)service wordt geleverd,had ik echt niet verwacht van zo,n bekend bedrijf

Zo snel mogelijk geld terug

Bezorgdatum was 24-09-2021 helaas niet aangeboden
    Order.nr Vonroc VRS21214613
    Order.nr Bol.com 1270729281
    Artikel PS501AC
    Bestel.nr. 1270729281
    Bedrag € 24,95
    Klacht Vonroc ,reactie vervelend maar geen actie
    Klacht DPD reactie Excuses maar geen actie
    Gemeld Bol.com ,geen reactie.
    Omdat ik niets hoorde geprobeerd via retour zenden mijn geld terug te krijgen , te laat zij Bol.com terwijl het pakket allang door het depot retour gestuurd was naar Vonroc umdat het niet opgehaald was.
    Kortom een slechte service terwijl ik regelmatig bestelde bij Bol.com , ik zeg het nog maar eens ,ik vind Bol.com een schitterende online winkel en ik kocht ook graag ,normaal werd het keurig bezorgd ,alleen DPD houd niet van bezorgen in een flat ,te inspannend ,daar jaag je klanten mee weg.
    Ik wacht uw reactie af ,niet tevreden ,dan maar de consumentenbond .
    Alvast bedankt

Peter van Houwelingen
Het is opgelost, er wordt ook bij de bezorgdienst een klacht ingediend tegen de chauffeur om herhaling te voorkomen. Ik ben blij dat Bol.com dit probleem heeft aangepakt en hun oprechte excuses heeft aangeboden

Ook een klacht indienen over Bol.com?