Opgelost door Bol.com: Pc na een maand en 4 mislukte onderzoeken nog steeds niet ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 342086
Gebruiker
Pc812
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Na een maand (pc besteld op 8 december 2018) vier mislukte onderzoeken, heb ik een pc, besteld bij bol.com, maar nog steeds niet ontvangen ( inmiddels 4 januari 2019).

De gang van zaken:

Ik heb een pc besteld voor 1150 euro op 8 december 2018. Deze was afgeprijsd van 1400 naar 1150 euro. Het gaat om dit model:
MSI Infinite 8RC-258EU - Gaming Desktop

Link naar productpagina op bol.com:
https://www.bol.com/nl/p/msi-infinite-8rc-258eu-gaming-desktop/9200000095811976/?Referrer=ADVNLGOO002021-G-57906529364-S-459760299297-9200000095811976&gclid=Cj0KCQiApbzhBRDKARIsAIvZue8fKoalGskH53RGriI5gFZDMG7FJzvRjrw__Uu_15AvjHFSOCFkKHcaAqyOEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Deze pc zou op 12 december 2018 geleverd worden. De pc werd op 12 december niet geleverd. Na contact opnemen mijnerzijds (!), zijn er 4 onderzoeken ingesteld door bol.com met 0 resultaat. Ook postnl heb ik benaderd; 0 resultaat. Na deze 4 mislukte onderzoeken heb ik mijn pc na bijna een maand vertraging dus nog steeds niet. Daarnaast vind ik de communicatie heel slecht ( zo heb ik zelf dus elke keer contact moeten opnemen) en is er maar enkele keer een excuus aangeboden. Ik word nu de dupe van het probleem van bol.com; zij zijn de pc in het logistieke proces kwijtgeraakt. Een bedrijf met een beetje klantenservice had al een nieuw exemplaar naar mij toegestuurd.

Gewenste oplossing

Huidige aankoop annuleren, zodat ik een nieuwe aankoop bij bol.com kan doen; hetzelfde model is weer afgeprijsd naar 1150 (tm 31 januari geldt deze actie) en is ook nog op voorraad.

Pc model:
MSI Infinite 8RC-258EU - Gaming Desktop

Prijs:
1150 ipv 1400 (gekocht tijdens de afprijzings periode)

https://www.bol.com/nl/p/msi-infinite-8rc-258eu-gaming-desktop/9200000095811976/?Referrer=ADVNLGOO002021-G-57906529364-S-459760299297-9200000095811976&gclid=Cj0KCQiApbzhBRDKARIsAIvZue8fKoalGskH53RGriI5gFZDMG7FJzvRjrw__Uu_15AvjHFSOCFkKHcaAqyOEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Wij hebben je bericht gelezen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Ik heb je een e-mail gestuurd met meer informatie.
    Ik sluit daarom deze klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen