Opgelost door Bol.com: Pc na een maand en 4 mislukte onderzoeken nog steeds niet ontvangen
Details
Klacht
Na een maand (pc besteld op 8 december 2018) vier mislukte onderzoeken, heb ik een pc, besteld bij bol.com, maar nog steeds niet ontvangen ( inmiddels 4 januari 2019).De gang van zaken:
Ik heb een pc besteld voor 1150 euro op 8 december 2018. Deze was afgeprijsd van 1400 naar 1150 euro. Het gaat om dit model:
MSI Infinite 8RC-258EU - Gaming Desktop
Link naar productpagina op bol.com:
https://www.bol.com/nl/p/msi-infinite-8rc-258eu-gaming-desktop/9200000095811976/?Referrer=ADVNLGOO002021-G-57906529364-S-459760299297-9200000095811976&gclid=Cj0KCQiApbzhBRDKARIsAIvZue8fKoalGskH53RGriI5gFZDMG7FJzvRjrw__Uu_15AvjHFSOCFkKHcaAqyOEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Deze pc zou op 12 december 2018 geleverd worden. De pc werd op 12 december niet geleverd. Na contact opnemen mijnerzijds (!), zijn er 4 onderzoeken ingesteld door bol.com met 0 resultaat. Ook postnl heb ik benaderd; 0 resultaat. Na deze 4 mislukte onderzoeken heb ik mijn pc na bijna een maand vertraging dus nog steeds niet. Daarnaast vind ik de communicatie heel slecht ( zo heb ik zelf dus elke keer contact moeten opnemen) en is er maar enkele keer een excuus aangeboden. Ik word nu de dupe van het probleem van bol.com; zij zijn de pc in het logistieke proces kwijtgeraakt. Een bedrijf met een beetje klantenservice had al een nieuw exemplaar naar mij toegestuurd.
Gewenste oplossing
Huidige aankoop annuleren, zodat ik een nieuwe aankoop bij bol.com kan doen; hetzelfde model is weer afgeprijsd naar 1150 (tm 31 januari geldt deze actie) en is ook nog op voorraad.Pc model:
MSI Infinite 8RC-258EU - Gaming Desktop
Prijs:
1150 ipv 1400 (gekocht tijdens de afprijzings periode)
https://www.bol.com/nl/p/msi-infinite-8rc-258eu-gaming-desktop/9200000095811976/?Referrer=ADVNLGOO002021-G-57906529364-S-459760299297-9200000095811976&gclid=Cj0KCQiApbzhBRDKARIsAIvZue8fKoalGskH53RGriI5gFZDMG7FJzvRjrw__Uu_15AvjHFSOCFkKHcaAqyOEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.