Klacht Bol.com: playstation 4 +- 7 weken ??

Jasper

Zoals vele heb ik een klacht over de levering van de playstation 4.
Ik heb deze allereerst geprobeerd te bestellen op 16/11 en 17/11 en door een fout van bol is de bestelling niet gelukt. Uiteindelijk pas 23/11 besteld en toen stond de wachttijd nog niet eens op 7 weken. Inmiddels is deze week dus de 7e week en hoop ik bij de aankomende levering te zitten. Mocht dit niet zo zijn dan eis ik het volgende.

Elke week later een compensatie van 25 euro per week! En zo snel mogelijk mijn ps4!

Bol.com
    Geachte heer,We hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com
    Geachte heer,Zojuist is er telefonisch contact met u geweest.Met vriendelijke groet,
    Jasper
    Zeer onvriendelijk. Bij de derde levering al bijna verzekerd van een PS4. Bleek een leugen van Bol. Toen vierde grote kans. Weer niet. Toen ik bestelde was er geen eens wachttijd van 7 of 12 weken. Nu helaas wel. Aan bol gevraagd van welke indicatie ik uit moest gaan. Zeiden ze vanaf besteltijd 7 week. Is nu al de 8ste week en worden er als het nu lijkt dus 10 of 11. Krijg geen eens een compensatie voor de geleden schade. Diep teleurgesteld en ontevreden !
    Jasper
    Is al de 9e week nu en toen ik hem bestelde was er geen eens een wachttijd. Er werd naderhand aangegeven dat voor mij geldt +- 7 week. Graag een betere oplossing !
    Jasper
    Hallo krijg ik nog antwoord. er stond een paar dagen geleden dat jullie nog 1 dag hadden om te reageren en dit is zomaar verlengd naar een week en wat dagen? Wat een onzin ik wil een eerlijke en gepaste oplossing en wel meteen !
    Bol.com
    Geachte heer,U wordt op de hoogte gesteld per e-mail over de levering van de Playstation 4. De informatie die u per e-mail ontvangt is ook de informatie waar bol.com over beschikt.Met vriendelijke groet,