Klacht Bol.com: PlayStation 4 opnieuw niet geleverd zending januari 2014

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 47168
Gebruiker
Renéostendorf
Datum
3 reacties

Details

Klacht

30 oktober 2013 PlayStation besteld. Nu 13 weken later nog niets ontvangen weer een afschuwelijk irritante mail val bol.com. Levertje zou zijn ongeveer 7 weken. Bij vorige klacht van kastje naar de muur gestuurd. Slechte behandeling. Moet ik nu doen als dat ding ooit geleverd wordt om 13 weken te wachten met betalen. Kijken hoe dat daar voelt.

Gewenste oplossing

Directe levering van de PlayStation 4 en een schadevergoeding voor de geleden emotionele schade die door bol.com is aangericht door te late levering.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  2. Auteur
    Renéostendorf
    Datum
    Ben niet akkoord met het antwoord. Bol.com is in gebreke daar levertijd 7 weken toegezegd is. Door hun eigen fout bij levering 2 is de levertijd nu al 13 weken. Hier ben ik de dupe van en daar wordt verder niet op gereageerd door bol.com
  3. Auteur
    Renéostendorf
    Datum
    Geen reactie van bol.com op mijn mail. Nog steeds aan het wachten. bij bestelling levertijd 5 weken nu al 15 weken

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen