Opgelost door Bol.com: Playstation 5 niet geleverd nu opgezadeld met bol.com bonnen

content Opgelost
YorAsh23

Ik heb via bol.com een Playstation 5 besteld. Deze heb ik betaald met 85€ aan cadeaubonnen (van andere cadeaubonnen gekozen voor bol.com om een Playstation te kunnen kopen) en €535 via iDeal. Vervolgens heb ik erna via bol.com een spel en controller gekocht via iDeal. Een week later hoor ik dat de Playstation kwijt is geraakt nav een onderzoek bij PostNL. Hier heb ik zelf achteraan moeten bellen en regelen. Er is geen communicatie geweest vanuit bol.com of PostNL. Het geld van mijn Playstation wordt teruggestort €535 op rekening en 85€ weer aan bonnen op het bol.com account.
1. Ik heb van mijn verjaardagsbonnen bol.com bonnen gemaakt omdat ik dan de Playstation kon kopen. Deze is niet geleverd, dus had ik deze bonnen veel liever anders willen gebruiken.
2. Na het bestellen van de Playstation heb ik andere producten gekocht bij Bol.com die ik anders met de bonnen had willen betalen. Als ik had geweten dat de Playstation niet geleverd kon worden.
Ik merk dat bol.com klantenservice heel goed kan luisteren maar niemand rechten heeft om iets te kunnen doen.

Ik zou graag willen dat ik in plaats van de bol.com bonnen, mijn geld terug krijg.
Daarnaast zou ik het heel redelijk vinden als er meegedacht wordt over een compensatie. Er zitten al heel wat uren in. Daarnaast heb ik 2 dagdelen vrij moeten nemen om de Playstation te ontvangen. Een Playstation 5 is momenteel bijna niet te krijgen en ik ga er nu waarschijnlijk meer voor moeten betalen.
40€ bol bon. Helaas geen geld terug

Bol.com
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?