Opgelost door Bol.com: Playstation plus abonnement gekocht, tijdens betaling ging er aan de bol.com kant iets mis......

content Opgelost
Bull..com

Aankoop playstation plus, tijdens betaling ging er aan de bol. Com kant iets mis. maar het lag aan hun zei de regel in beeld. Vervolgens geld weg en verder niks. Huilend zoontje, kan niet spelen met zijn nieuwe fifa.Dus klantenservice gebeld , ( dinsdag)gingen er naar kijken. Binnen 2 werkdagen ( klanten service is altijd bereikbaar wat nou werkdagen). Ik vervolgens nee geld terug of gewoon een code. Nee zo werkt dat niet!
2 werkdagen later, ( vrijdag) niks gebeurt, dus gebeld, geld terug gevraagd nee onmogelijk want het betreft een digitaal produkt. Zoontje huilen.
Dus papa maar weer eens gebeld weer iemand anders aan telefoon ik heel boos geworden en geeist dat het onmiddelijk werd opgelost, hij ging zich inlezen en belde met 15 min terug.
Helaas mijnheer het is aan onze kant wederom fout gegaan, dus ik zeg nou mooi geeft u dan het geld maar terug. Zoontje huilen
Nee dat kan niet want het betreft een digitaal product, nou geeft u mij dan een code nee meneer niet mogelijk ( bla bull bla bull bla... ). Dus geprobeerd deze mijnheer door telefoon te trekken maar dat lukte natuurlijk ook niet. Nee maar het ligt nu bij goede persoon ? Uhh dat was u toch nee dat is weer een andere digitale vent, maar over twee werkdagen hoort u meer Wat?..... dat is dus pas volgende week dinsdag voor een probleem wat jullie zelf veroorzaken?? Idioot gedoe, hoop dat je mijn zoontje met iets leuks tegemoet komt want je hebt zijn verjaardag wel aardig om zeep geholpen!
Kan alleen op wijzen dat het een digitaal produkt is en niet in mijn handen....
Belachelijk gedoe zeg. Werkdagen later ( dinsdag! Een week later voor een code waar hebben we het over) mailtje Wij hebben geprobeerd u te bereiken !!! Oja hoe dan mijn tel staat 24/7 aan ook op werkdagen!!!! Dus bullshit. Het probleem is opgelost en ligt bij ons en binnen enkele werkdagen krijgt u uw geld terug.Zoontje huilen ( Papa wanneer kan ik nou mijn spelletje spelen? Geen idee zoon ze spelen nl een spelletje met ons! En hoe bozer je word hoe minder punten je krijgt!, Binnen enkele werkdagen????? Dus 2 weken na een fout van die Bol.com krijg je misschien je geld terug.
Maar excuses een kleinigheidje als sorry vergeet het maar.
Dus conclussie koop nooit iets bij BOL.Com want ze haten je als klant, en service wordt niet verleend. Ik ben helemaal klaar met dit bedrijf
Bol ="Bijzonder - Ongepaste - Leverancier . !!

Een gepaste sorry en een kleinigheidje voor zoveel bull... richting mijn zoontje die zijn verjaardags geld bij hun besteed en zo wordt behandeld. Alleen omdat er iets fout gaat over een code.
Als men mans genoeg was geweest had men de code gewoon zelf nogmaals besteld en deze doorgezonden. Maar dat bedrag kan zo een kleine kruidenier natuurlijk niet missen!!

Beste Bull.

Hierbij het nr 2559213930 we zijn inmiddels 10 dagen verder en het ligt niet aan ons maar aan Bull.com !, laat dit duidelijk zijn. en geen restitutie gezien geen excuses geen kadotje, helemal niks alleen de poen kwijt.
    Dit voor slechts 1 link !!!!!! Hoe f .. moeilijk kan het zijn. Mijn zoontje wil gewoon spelen op zn playstation maar door jullie bureacratische gezeik zitten we nog steeds te wachten.
    Een bijzonder ontevreden klant ! Ga ook niets meer via bull.com bestellen .
    Slechte service all om , fouten zijn menselijk maar je moet er wel menselijk mee omgaan!!

Bull..com
We kregen in eerste instantie weer oeps er ging iets mis, maar na 10 min nogmaals proberen kwam de code opeens uir de lucht vallen . Het is nu volgens mij echt goed opgelost door Sheriva, het is alleen jammer dat je er eerst zo boos over moet worden en dat het dan twee weken moet duren. Maar dat is meer een leer momentje voor bol.com Bedankt hartelijke groeten Paul Smeets vader van Kyle

Ook een klacht indienen over Bol.com?