Klacht Bol.com: Playtray niet de volgende dag geleverd

Klachtnummer
# 97367
Gebruiker
Nien
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Helaas is de playtray niet geleverd vandaag. Gisteren besteld voor 23:00 uur. Op de site van PostNL staat dat we hem morgen binnen krijgen. Nu zitten we mooi zonder cadeau!

De oplossing

Compensatie omdat we nu zonder cadeau zitten en bol.com zich niet aan hun slogan heeft gehouden.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer, mevrouw,
    Wij hebben uw melding zojuist in behandeling genomen en komen er zo spoedig mogelijk bij u op terug.
    Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste mevrouw,
    U bent zojuist door ons per e-mail geinformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Kirsten van bol.com
  3. Auteur
    Nien
    Datum
    Ik zie geen inhoud in de mail die ik ontvangen heb. Alleen een link waarin ik uw reactie kan zien met daarin de aankondiging dat ik een mail van u heb ontvangen. Geen oplossing.
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste mevrouw,
    Bedankt voor ons prettige telefoongesprek van zojuist en voor de feedback die u ons heeft gegeven. Een fijne dag toegewenst.
    Met vriendelijke groet,
    Kirsten van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen