Opgelost door Bol.com: prijsopgaaf iPod display 480 euro terwijl het apparaat nieuw 280 euro kost

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 2577
Gebruiker
Anoniem
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ipod van mijn zoon is gevallen en daarbij is het display gesneuveld. Ik heb de Ipod ter reparatie aangeboden bij Bol.com waar ik de Ipod heb gekocht. Van Bol.com krijg ik na 2 maanden een prijsopgaaf van 480 euro voor reparatie van de Ipod, de nieuwprijs van de Ipod is 270 euro. In verschillende mails aan Bol.com en in een klachtbrief aan Bol.com heb ik aangeven dat ik deze prijsopgaaf onbegrijpelijk. Reactie van Bol.com is: informatie over de prijsopgaaf is verder niet te geven. Ik kan de Ipod alleen terug krijgen als ik de onderzoekskosten ad 40 euro betaal. Uiteindelijk heb ik dat na vele mails gedaan. Daarna heb ik het display laten repareren bij een ander bedrijf voor 90 euro. De reparatie was binnen 1 dag gerealiseerd en naar volle tevredenheid uitgevoerd.

De oplossing

De onderzoekskosten ad 40 euro retour ontvangen

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer Franssen,We begrijpen uw teleurstelling, het is vervelend dat de prijsopgave hoger was dan de nieuwprijs van het product. We zijn uiteraard blij dat het artikel alsnog is gerepareerd, maar bol.com heeft voor een gepaste oplossing gezorgd.Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen deze week contact met u op. Wij vertrouwen erop uw klacht alsnog naar tevredenheid op te kunnen lossen.Met vriendelijke groet,Bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer Franssen,Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad. Wij zijn blij dat de klacht alsnog naar tevredenheid is opgelost.Met vriendelijke groet,Bol.com
  3. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Mooi dat dit eindelijk is opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?