Klacht Bol.com: Probleem met verzending pakket

Ronald Schell

In juni 2012 een game (special edition) besteld bij Bol.
Zou in november worden geleverd. vlak voor de levering vreemde mail dat er een complete vrachtwagen met deze games was gestolen. Fabrikant heeft nummers geblokkeerd en ik kreeg een dag later een nieuwe code toegestuurd. Tevens zou ik 22 november ook eht spel krijgen. Kon het volgen via T&T. 22-11-2012, geen spel. Via T&T zou 24-11 worden. Ook geen levering. Weer op T&T gekeken, zou 26-11 zijn, maar nooit aangekomen. BOL geeft aan dat het bij hen verstuurd is. Bij navraag geven zowel BOL als POSTNL elkaar de schuld van het zoekraken van de game. BOL wil geen ander game leveren. ik moet maar een nieuwe bestelling doen. Geld zal wel worden teruggestort

Ik vraag om toezending van een nieuwe game, maar dat wordt geweigerd! ik ben toch niet degene die het kwijt heeft gemaakt. mijns inziens is dit nog steeds de verantwoording van het bedrijf die het verstuurd.

Ronald Schell
    Heb van beide bedrijven een mail ontvangen. ze geven elkaar de schuld, maar mijn bestelling is niet terecht.
    BOL heeft aangegeven mijn geld terug te storten en het enigste wat je krijgt is excuus.
    POSTNL geeft aan dat ik bij BOL moet zijn
    Bol.com
    Geachte heer Schell,Zojuist hebben wij u een e-mail gestuurd in reactie op uw klacht. Het spijt ons dat u van het kastje naar de muur bent gestuurd. Wij hebben uw pakket niet overgedragen aan PostNL. Onze oprechte excuses hiervoor.Met vriendelijke groet,
    Bol.com
    Ronald Schell
    Na veel mailverkeer is de toedracht nu pas boven water gekomen.
    Excuses zijn gemaakt, maar het geeft een rare bijsmaak.
    Blijf erbij dat als je zelf fouten maakt, herstel het dan ook. Heb wel mijn geld terug gekregen. Gevolg is dat ik de bestelling weer moet doen en dat terwijl ik het al besteld had in juni.
    Kennelijk gaat het tegenwoordig zo. Een tegemoetkoming voor het ongemak daar heeft men nog nooit van gehoord. Wellicht een tip om dit eens te doen voor de klanten.

Ronald Schell

Ook een klacht indienen over Bol.com?