Klacht Bol.com: Problemen met verkoper en bol houd mij aan het lijntje

Nancy

Bol.com laat me nu al sinds begin maart zitten met problemen met een verkoper over een o deugdelijk product..100x bellen en mailen en er komt geen oplossing. Ik neem het ze dan ook erg kwalijk dat ze de klant zo aan het lijntje houden en zelfs zeer onbeschofte klantenservice medewerkers hebben die ook niet bereid zijn om te helpen. Het is een duur product van 370 euro dan wil ik ook dat deze naar behoren werkt.

Ik wil dat bol de betalingsverplichting opheft en mij geen aanmaningen meer stuurt. Dit product wil ik niet meer en heb zelf al meerdere oplossingen aangedragen maar er word niks mee gedaan

Nancy
    Bol doet zoals gewoonlijk weer helemaal niks voor de klant. En blijft gewoon keihard achter verkoper staan terwijl er genoeg Bewijzen zijn geleverd dat het apparaat niet fatsoenlijk werkt en dat de verkoper uit zijn nek lult...maar nee bol stel je voor jullie doen eens wat meer moeite om je erin te verdiepen ipv de makkelijkste weg te kiezen. Mensen koop gewoon niks meer bij bol, ze zijn et alleen maar om aan je te verdienen maar bij problemen met verkoper kan de klant kapot vallen

Nancy
Verschrikkelijk bedrijf die bol mijn bewijzen die ik gestuurd 7heb worden gewoon in de container gedumpt!! En de verkoper word weer geloofd terwijl nergens te vinden is dat het om dezelfde printer gaat waar de afdrukken mee gemaakt zijn...ojh wacht dat kan ook niet want dan zouden de afdrukken slecht zijn. Schaam jullie diep bol.com hoe jullie hiermee omgaan!!!!

Ook een klacht indienen over Bol.com?