Opgelost door Bol.com: Product beschadigd geleverd door Bol.com, retour gestuurd maar bij PostNL zoek geraakt.

GD

Ik heb een product retour moeten sturen omdat het beschadigd geleverd was. Na contact te hebben opgenomen met PostNL blijkt het pakket in het sorteercentrum in Waddinxveen te zijn zoek geraakt. Een mevrouw van de Klantenservice van Bol.com heeft mij medegedeeld dat na 2 maanden na retournering geen onderzoek meer wordt gedaan naar het zoek raken van het pakket. PostNL geeft echter aan dat er tot zes maanden op verzoek van de betalende klant (Bol.com in dit geval) een onderzoek gestart kan worden. Ik heb per mail Bol.com verzocht dit onderzoek alsnog op te starten, maar helaas tot tweemaal toe geen reactie. Ik kan nu niets doen en fluiten naar m'n geld. Bol.com is verantwoordelijk voor een correcte verzending van het product. Conform de procedure heb ik het product geretourneerd. Ik vind het een kwalijke zaak dat ik nu als klant voor de kosten opdraai (€22,49), terwijl het product door Bol.com beschadigd geleverd is en iemand bij Postnl het retourpakket heeft zoek geraakt.

Alsnog een onderzoek in stellen naar het zoek raken van het pakket bij PostNL en niet de klant voor de kosten laten opdraaien wanneer een product beschadigd geleverd wordt door Bol.com en daardoor genoodzaakt is het product te retourneren. Graag zou ik het bedrag van € 22,49 alsnog retour willen ontvangen op mijn bankrekeningnummer.

Bol.com
    Beste klant,
    Wij hebben uw klacht gezien en in behandeling genomen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op hierover.
    bol.com
    Bol.com
    Geachte mevrouw Dijkstra, Zojuist hebben wij u per e-mail geinformeerd naar aanleiding van uw klacht. Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groet, Bol.com
    GD
    Snelle afhandeling na plaatsen van de klacht op klachtenkompas. Het bedrag wordt teruggestort, netjes afgehandeld door Bol.com.

GD

Ook een klacht indienen over Bol.com?