Opgelost door Bol.com: Product niet geleverd, geen tegemoetkoming

Notenboompje

Ik heb een koffiezetapparaat besteld bij bol.com (blijkbaar via een extern bedrijf), het koffiezetapparaat was in 1 kleur een stuk goedkoper dan de rest dus die heb ik besteld. Toen ik er later achter kwam dat hij niet meer voor die prijs online stond heb ik contact opgenomen met Bol.com en zij vertelde mij dat ik gewoon een erg goede deal had. Ik moest 2 weken op mijn bestelling wachten en 1 dag van te voren kreeg ik een mail dat hij niet meer zou komen en dat ik mijn geld terug kreeg.
Met als gevolg dat ik 2 weken heb gewacht op niks, een duurder apparaat heb moeten bestellen en geen tegemoetkoming heb gehad. Toen ik contact opnam met Bol.com vertelde ze mij dat ze niet aansprakelijk waren omdat het allemaal via het externe bedrijf zou zijn gegaan en omdat ze nu niet meer met hun samen werken kunnen ze niks doen.

Dat ze er naar kijken en mij een tegemoetkoming aan kunnen bieden want dit is niet hoe je zoiets oplost vind ik.

Bol.com
    Beste Notenboompje,

Dank voor je bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com
    Bol.com
    Beste Notenboompje,

Vandaag hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik je bericht.

Sheriva van Bol.com

Notenboompje
Een tegoedbon van het prijsverschil met een ander koffiezetapparaat

Ook een klacht indienen over Bol.com?